Alba Balcells, nova directora de l’INCAVI

Comparteix:

Picture of Como Pomona

Como Pomona

Alba-Balcells-web.png_2104194538

Alba Balcells és la nova directora general de l’Institut Català de la Vinya i el Vi (INCAVI), nomenada aquest dimarts pel Consell Executiu. Balcells és nascuda a Linyola, el 1986. Llicenciada en Ciències Polítiques i de l’Administració (UPF), màster en Participació i Polítiques Locals (UAB) i compta amb els certificats internacionals de coneixement del vi i dels seus processos d’elaboració de ‘Wine & Spirit Education Trust’ (WSET).

Ha estat tècnica en polítiques agràries del grup parlamentari d’Esquerra Republicana des del 2008 a 2015. Des del 2016 fins a l’actualitat ha estat cap de l’Oficina de Relacions Institucionals i amb el Parlament del Departament d’Agricultura, Ramaderia, Pesca i Alimentació, des d’on ha participat en l’elaboració i concreció d’esmenes en les lleis de la Vitivinicultura (2/2020), dels Espais agraris (3/2019) i del Malbaratament alimentari (Llei 3/2020).

També ha estat professora de secundària, primera tinent d’alcalde de l’Ajuntament de Linyola, i portaveu de grup al Consell Comarcal del Pla d’Urgell. 

Ha estat nomenada aquest dimarts pel Consell Executiu

Comparteix:

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Articles Relacionats

Como Pomona
Visió general de privadesa

Aquest lloc web utilitza cookies perquè puguem oferir-te la millor experiència d'usuari possible. La informació de les galetes s'emmagatzema al vostre navegador i realitza funcions com ara reconèixer-vos quan torneu al nostre lloc web i ajudar el nostre equip a entendre quines seccions del lloc web trobeu més interessants i útils.