Fira de Formatges Artesans del PirineuFeria de Quesos Artesanos del Pirineo

Comparteix:

Picture of Como Pomona

Como Pomona

La Fira de Formatges Artesans del Pirineu de la Seu d’Urgell d’enguany tindrà lloc els dies 14 i 15 d’octubre.
La mostra, organitzada per la regidoria de promoció econòmica de l’Ajuntament de la Seu d’Urgell, convertirà un cop més la ciutat en capital formatgera dels Pirineus i parada indispensable per als professionals i amants d’aquest producte.
El divendres dia 13 es donarà el tret de sortida amb un sopar inaugural a l’Hotel El Castell amb els formatges com protagonistes.La Feria de Quesos Artesanos del Pirineo de la Seu d’Urgell de este año tendrá lugar los días 14 y 15 de octubre.
La muestra, organizada por la concejalía de promoción económica del Ayuntamiento de la Seu d’Urgell, convertirá una vez más la ciudad en capital quesera de los Pirineo y parada indispensable para los profesionales y amantes de este producto.
El viernes día 13 se dará el pistoletazo de salida con una cena inaugural en el Hotel El Castell con los quesos como protagonistas.

Comparteix:

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Articles Relacionats

Como Pomona
Visió general de privadesa

Aquest lloc web utilitza cookies perquè puguem oferir-te la millor experiència d'usuari possible. La informació de les galetes s'emmagatzema al vostre navegador i realitza funcions com ara reconèixer-vos quan torneu al nostre lloc web i ajudar el nostre equip a entendre quines seccions del lloc web trobeu més interessants i útils.