L’ Oda 2008 de Castell del Remei se servirà –durant els mesos de febrer, març i abril– a la classe Business Plus de tots els vols intercontinentals d’ Iberia.
Aquesta “bona nova” serà anunciada a bord mitjançant un vídeo d’uns 4 minuts de durada i en altres publicacions.El Oda 2008 de Castell del Remei se servirá-durante los meses de febrero, marzo y abril-en la clase Business Plus de todos los vuelos intercontinentales de Iberia.
Esta “buena nueva” será anunciada a bordo mediante un vídeo de unos 4 minutos de duración y en otras publicaciones.

Marta Cortizas, proclamada millor Sommelier d’Espanya 2025
Anna Casabona i Diego Alfonso Tornel, segona i tercer classificats La sommelier Marta Cortizas, del restaurant Celler de Can Roca de Girona, s’ha proclamat aquest