L’equip de cuina d’Albert Marimon (Fogons de Forès i La Cava de Tàrrega), el de sala de Juanjo Ceresuela (la Bona Teca de Cervera) i Xavier Vilà (Pastisseria Vilà) van ser els protagonistes gastronòmics, juntament amb els caves i escumosos de Bombolles de Lleida, d’un sopar de maridatge benèfic que va reunir 180 persones a Tàrrega, a benefici del Centre d’Iniciatives Solidàries Ángel Olaran. Els caves i escumosos d’Analec, Castell del Remei, Cercavins, Costers del Sió i Raimat es van maridar amb tàrtar d’ànec; fals arròs d’espelta; amanida de truita de riu, galta de porc i pastís de xocolata amb bescuit d’oli.
El equipo de cocina de Albert Marimon (Fogons de Forès y La Cava de Tàrrega), el de sala de Juanjo Ceresuela (la Bona Teca de Cervera) y Xavier Vilà (Pastisseria Vilà) fueron los protagonistas gastronómicos, junto con los cavas y espumosos de Bombolles de Lleida, de una cena de maridaje benéfico que reunió 180 personas en Tàrrega, a beneficio del Centro de Iniciativas Solidarias Ángel Olaran. Los cavas y espumosos de Analec, Castell del Remei, Cercavins, Costers del Sió y Raimat se maridar con tartar de pato; falso arroz de espelta; ensalada de trucha, carrillera de cerdo y pastel de chocolate con bizcocho de aceite.

Marta Cortizas, proclamada millor Sommelier d’Espanya 2025
Anna Casabona i Diego Alfonso Tornel, segona i tercer classificats La sommelier Marta Cortizas, del restaurant Celler de Can Roca de Girona, s’ha proclamat aquest