La primera edició del Chefs&Golf La Rioja portarà el proper 6 de maig al camp de golf de Logroño un innovador concepte de networking i alta gastronomia. L’esdeveniment, que compta amb el patrocini del Govern de La Rioja, reunirà els millors xefs de cuina d’Espanya i La Rioja –gairebé tots ells amb estrelles Michelin– que convoquen els seus millors clients i amics en un torneig solidari amb sopar de gala i subhasta solidària a benefici de Cooperació ONGD.
La primera edición del Chefs & Golf La Rioja llevará el próximo 6 de mayo en el campo de golf de Logroño un innovador concepto de networking y alta gastronomía. El evento, que cuenta con el patrocinio del Gobierno de La Rioja, reunirá a los mejores chefs de cocina de España y La Rioja-casi todos ellos con estrellas Michelin-que convocan sus mejores clientes y amigos en un torneo solidario con cena de gala y subasta solidaria a beneficio de Cooperación ONGD.
![](https://www.comopomona.com/wp-content/uploads/2025/02/image0.jpeg)
Guanyadores del Premi Isabel Mijares: Reconeixent les Dones del Vi
Mentre no hi hagi igualtat laboral, les Dones del Vi tenim molt clar el nostre full de ruta. Sororitat i recolzar-nos encara més entre nosaltres.