Uns 2.000 tastets de menjar y beure de diferents punts d’Espanya i el Magreb es van servir el passat dissabte en l’activitat Tasta el Centre Històric, organitzada per la Federació de Colles del Aplec del Caragol (Fecoll), la Federació de Cases Regionals de Lleida (amb la participació d’Aragó, Extremadura, Galícia, Andalusia i Castilla i Lleó), Moros i Crisitians, Lo Tall i Magrebeida. Pintxos, empanades cigrons, cus-cus, peixet frexit i caragols van ser algunes de les especialitats.
Unas 2.000 catas de comida y bebida de diferentes puntos de España y el Magreb se sirvieron el pasado sábado en la actividad “Tasta el Centre Històric”, organizada por la Federació de Colles del Aplec del Caragol (Fecoll), la Federación de Casas Regionales de Lleida (con la participación de Aragón, Extremadura, Galicia, Andalucía y Castilla y León), Moros i Crisitians, Lo Tall y Magrebeida. Pinchos, empanadas, garbanzos, cus-cus, pescadito frito y caracoles fueron algunas de las especialidades.

Marta Cortizas, proclamada millor Sommelier d’Espanya 2025
Anna Casabona i Diego Alfonso Tornel, segona i tercer classificats La sommelier Marta Cortizas, del restaurant Celler de Can Roca de Girona, s’ha proclamat aquest