Nou empreses lleidatanes participaren la setamna passada en el showroom “Probieren Sie Lleida” a la ciutat alemanya de Düsseldorf, impulsat pel Departament d’Agricultura, Alimentació i Acció Rural (DAR), a través de l’empresa pública Promotora d’Exportacions Catalanes (PRODECA), juntament amb la Cambra de Comerç de Lleida i el Patronat de Promoció Econòmica de la Diputació de Lleida.
Nueve empresas leridanas participaran la semana pasada en el showroom “Probieren Sie Lleida” en la ciudad alemana de Düsseldorf, impulsado por el Departament d’Agricultura, Alimentació i Acció Rural (DAR), a través de la empresa pública Promotora d’Exportacions Catalanes (PRODECA), junto con la Cámara de comercio de Lleida y el Patronato de Promoción Económica de la Diputación de Lleida.

Ponts reparteix 12.000 racions de Ranxo per celebrar els 150 anys d’aquesta festa popular
• Lo Ranxo de Ponts és considerada una de les festes més singulars del país en matèria d’àpats col·lectius i marca el final del Carnaval