Els alumnes de l’Escola d’Hoteleria i Turisme de Lleida van participar el dilluns 19 de març –junt amb companys d’arreu de Catalunya, reconeguts xefs i altres professionals del món de la gastronomia– en la campanya de suport a la candidatura de la Cuina Catalana com a Patrimoni Immaterial de la UNESCO. Aquests projecte està impulsat per la Fundació Institut Català de la Cuina i va omplir la plaça de Sant Jaume de Barcelona de cuiners amb el seus inconfusibles uniformes blancs.
La campanya, “tothom a taula!” – Cuina Catalana Patrimoni de la Humanitat, pretén, entre altres objectius, mobilitzar la societat, la cultura i l’economia catalanes per impulsar la candidatura que es presentarà a començaments del 2013.
La campanya, que es va donar a conèixer al Palau de la Generalitat al mes de febrer, és un projecte que aixopluga totes les iniciatives que es duen a terme, per tal que la població catalana prengui consciència del gran patrimoni gastronòmic.Los alumnos de la Escuela de Hostelería y Turismo de Lleida participaron el lunes 19 de marzo -junto con compañeros de toda Cataluña, reconocidos chefs y otros profesionales del mundo de la gastronomía- en la campaña de apoyo a la candidatura de la Cocina Catalana como Patrimonio Inmaterial de la UNESCO. Este proyecto está impulsado por la Fundación Instituto Catalán de la Cocina y llenó la plaza de Sant Jaume de Barcelona de cocineros con sus inconfundibles uniformes blancos.
La campaña, “todo el mundo a la mesa!” – Cocina Catalana Patrimonio de la Humanidad, pretende, entre otros objetivos, movilizar a la sociedad, la cultura y la economía catalanas para impulsar la candidatura que se presentará a principios del 2013.
La campaña, que se dio a conocer el Palau de la Generalitat en el mes de febrero, es un proyecto que cobija todas las iniciativas que se llevan a cabo, para que la población catalana tome conciencia del gran patrimonio gastronómico.

Corpinnat, optimista davant la tendència creixent del preu dels seus escumosos
Corpinnat, marca col·lectiva que agrupa diferents elaboradors d’escumós del Penedès, fa una valoració optimista de la seva evolució econòmica i social, set anys després de