La XVI Mostra Gastronòmica de les Garrigues, amb un total de set restaurants, es consolida com una gran oportunitat per a mostrar la comarca a tots els visitants que durant els caps de setmana de novembre i dos primers de desembre vulguin gaudir de la cuina tradicional del territori. Els locals participants són: Carro Blanc, Erigard, Masia Les Garrigues i Masia Salat, de les Borges; Els Fogons de la Carme, de Cervià; La Garbinada de Granyena; i Lo Lluis, del Vilosell.
La XVI Muestra Gastronómica de Les Garrigues, con un total de siete restaurantes, se consolida como una gran oportunidad para mostrar la comarca a todos los visitantes que durante los fines de semana de noviembre y los dos primeros de diciembre quieran disfrutar de la cocina tradicional del territorio. Los locales participantes son: Carro Blanc, Erigard, Masia Les Garrigues y Masia Salat, de Les Borges; Els Fogons de la Carme, de Cervià; La Garbinada de Granyena; y Lo Lluis, del Vilosell.

Ponts reparteix 12.000 racions de Ranxo per celebrar els 150 anys d’aquesta festa popular
• Lo Ranxo de Ponts és considerada una de les festes més singulars del país en matèria d’àpats col·lectius i marca el final del Carnaval