Mas Blanch i Jové fa una aposta clara pel fet cultural del vi. Així doncs, i en aquest sentit, cal remarcar que el reconegut pintor Albert Guinovart va col·laborar en el disseny del celler i va crear a més, un mural per a la sala de tast. Sara Jové insisteix en que les instal·lacions de la bodega estan obertes a qualsevol iniciativa artística.
Mas Blanch i Jové hace una apuesta clara por el factor cultural del vino. Así pues, y en este sentido, hay que remarcar que el reconocido pintor Albert Guinovart colaboró en el diseño de la bodega y creó además, un mural para la sala de cata. Sara Jové insiste en que las instalaciones de la bodega están abiertas a cualquier iniciativa artística.

Sopar de tast amb tòfona amb Manel Farré i Jesús Gimena a L’Espurna
L’Espurna clou les seves IV Jornades de la Tòfona Manel Farré de Tòfones Farré Vidal de Bovera (Garrigues) i el xef i propietari de l’Espurna,