Nova edició de “Carxofes a la carta” del Celler del Roser

Comparteix:

Picture of Como Pomona

Como Pomona

250217- Montse Guardiola01

El restaurant El Celler del Roser va iniciar aquest dissabte 15 de febrer una nova edició de les Jornades “Carxofes a la carta”, una iniciativa que cada any porta a la taula d’aquest emblemàtic establiment del Centre Històric de Lleida els millors plats elaborats amb carxofa i finalitzarà el 30 de març.


Montse Guardiola, responsable i xef del restaurant, explica que “quan és la temporada d’aquesta hortalissa m’agrada presentar una carta exclusivament dissenyada amb plats elaborats amb carxofa, perquè tinc molts clients que els encanten i m’ho demanen i, sobretot, perquè és una manera de posar en valor la feina dels nostres pagesos de l’Horta”. Les carxofes són una hortalissa molt apreciada en la cuina mediterrània, que es conrea caracteritza per ser altament diürètica, digestiva i
saludable.


Enguany, la carta que presenta Guardiola ofereix 14 plats amb la carxofa com a producte estrella, amb creacions tan temptadores com les carxofes farcides amb ceps, bolets i foie; flor de carxofa a la planxa amb pernil i romesco; carxofes amb cloïsses i salsa verda; bunyols o crema de carxofes; fricandó amb carxofes, i una selecta selecció
d’arrossos amb carxofa, sense oblidar l’amanida o la truita de carxofes, i tambéarrebossades i al caliu, igualment delicioses.


Amb 33 anys de trajectòria, des dels seus inicis el restaurant el Celler del Rosers’ha distingit per una cuina casolana elaborada amb productes de proximitat,especialment de l’Horta de Lleida. Les especialitats d’aquest conegut restaurant lleidatà són els caragols a la llauna, el bacallà i els arrossos cuinats de diferents maneres i acompanyats pels millors vins de la DO Costers del Segre.

Comparteix:

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Articles Relacionats