Primer cuinat de “Diumenge cuino jo”

Comparteix:

Picture of Como Pomona

Como Pomona

Cuina_Amiga-220310-rafa_gimena

L’entitat Cuina Amiga arrenca el seu projecte solidari a l’Escola d’Hoteleria i Turisme de Lleida

Cuina Amiga, xarxa solidària de restauradors i col·laboradors lleidatans, ha elaborat aquesta tarda el primer cuinat del projecte “Diumenge cuino jo” a l’Escola d’Hoteleria i Turisme de Lleida (Eschotur). A l’acte, els alumnes de l’escola han preparat el primer dinar dominical que se servirà, aquest diumenge 13 de març, a ”El Menjador”, espai que gestionen les entitats Fundació Jericó i Banc dels Aliments al carrer Tallada 33 de Lleida.

El menú, cuinat amb l’ajuda del professor de l’Eschotur, Lluís Bonillo i Núria Porté d’El Menjador, consisteix en Truita de riu amb carxofes i alls tendres i Arròs amb verdures. En total, s’han preparat 30 racions.

La setmana vinent, el menú dominical del menjador social serà elaborat pel restaurant L’Espurna, amb el xef Jesús Gimena al capdavant.

Comparteix:

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Articles Relacionats

Como Pomona
Visió general de privadesa

Aquest lloc web utilitza cookies perquè puguem oferir-te la millor experiència d'usuari possible. La informació de les galetes s'emmagatzema al vostre navegador i realitza funcions com ara reconèixer-vos quan torneu al nostre lloc web i ajudar el nostre equip a entendre quines seccions del lloc web trobeu més interessants i útils.